minijul

Haft en superbra o mysig dag! Började me o försöka packa klart allting, o nu är bara de som är i Linde kvar att packa. Känns bra skönt att vi åker imorn. När jag va färdig med packningen gick jag ut för att hjälpa mamma o Matilda att skotta på parkeringen. Har ju snöat så sjukt mkt. Sen har vi gjort lite mer julfint överallt, o så klädde vi granen. Den blev riktigt fin, blir sån otrolig julstämning när granen står där. :) vid 6 kom mormor o Gunnar hit för att fira lite jul eftersom jag inte är hemma på julafton. Vi åt supergod mat o hade en supermysig kväll. Efter maten fick jag mina julklappar. Fick massa saker som jag verkligen ville ha, de bästa va nog plattången eftersom min gamla har blivit helt konstig. När alla paket va öppnade skulle vi spela lite spel. Spelade fyra gånger o jag vann alla gångerna, de måste ju betyda att jag är bäst ;)
Skrattade så jag fick ont i magen åt Matilda som hade klätt ut sej till tomte för o skoja till de lite. Helt klart den snyggaste tomte jag sett ;)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0