...

Riktigt dålig uppdatering nu.. Men orkar inte blogga när jag är med Jimmy, och har inte haft tid heller.
Förra veckan va iaf riktigt skönt, och första volleybollträningarna gick super bra. Det va sjukt roligt! Taggar inför morgondagens träning nu. :)
Helgen har också varit skön. I fredags blev det myskväll hos mamma, Jimmy va med där också så det va mysigt. På lördagen åkte vi till Örebro för att handla lite julklappar, och jag hittade faktiskt ungefär det jag hade tänkt. Sen åkte jag hem till Jimmy och fixade mej o sen blev det inflyttningsfest hos Crille. Längesen det va fest, så de va kul! Igår blev en chilldag, kan inte påstå att jag va pigg precis. På eftermiddagen åkte vi upp till ishallen o kolla på hockey. Rätt tråkig match, Linde förlora..
Ikväll ska vi kolla på volleybollmatch i Örebro, men jag o Matilda ska åka in dit direkt efter skolan för jag ska äntligen få min mobil! Hoppas verkligen att den är fixad nu, dom sa i lördags att jag kunde hämta den idag, men litar ju inte riktigt på dom.. Blir iaf riktigt glad om den är fixad! :)

Kommentarer
Postat av: alicia linder

hooppas den är klaar :D

2010-12-06 @ 11:44:41
Postat av: Josse

JAA!! :D

2010-12-06 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0