torsdag.

Skön dag! Hade sovmorgon o började kl 10, hade en lektion o sen slutade jag. Gick hem till Jimmy o nördade oth i min ensamhet i några timmar. Åkte hem vid halv fyra, käkade o drog på volleyboll vid halv sex. Ganska roligt o spela idag, bara lite tråkigt när man hamnar i fel lag o det går skit dåligt.. När vi hade spelat klart träna jag o Matilda lite tills på tisdag, då ska vi ju börja träna i Linde. Börjar bli riktigt taggad! Lite nervös också kanske.. Känns inte precis som att man kommer va så duktig, o de känns lite konstigt o börja nu helt plötsligt. Men hoppas de blir roligt! :) Åkte iaf hem från volleybollen vid nio, så jag är helt slut efter allt springande.
Imorn är det äntligen fredag! Ska hem till pappa o bada tunna, de ska bli riktigt skönt. Hoppas på en rolig helg!


SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: aliciaaaa

Uppdatera oftare joosseeee :D

2010-11-27 @ 13:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0