INTE NÅ TRÖTT..

Fyfan va trött jag är.. I morse när klockan ringde kände jag mej as pigg men nu är jag skit trött.
Helgen blev helt okej. I fredags blev det Nora med Johanna, det va riktigt kul fast det inte var super drag. Och i lördags åkte jag till Örebro för att träffa Jennica och sen gå ut på satin och kolla när Mohombi spelade. Folk överallt och svettigt som fan, men det vare värt. Kan ju bara säga att han ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Och man kände ju igen nåra låtar som han spelade också. Men så är det ju lite irriterande att vissa människor måste vara så jävla dumma i huvudet och försöka göra illa folk för att kunna tränga sej fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0