helt ointressant!

Nu för tiden verkar alla ämnen i skolan handla om att man ska analysera ALLT! Och i varje ämnen verkar man analysera på olika sätt, aldrig på samma sätt, men ändå är det typ lika svårt varje gång. Hatar ordet analys nu för tiden.. Måndagarnas bästa lektion kommer nog vara fotografisk bild, även om vi var tvungna att analysera där med, men det verkar soft och ganska kul. Man kommer få göra det man känner för, om jag har fattat rätt. 
Allt som är bra med vårat schema är tydligen i början på veckan. En enda rolig lektion på hela veckan och den ligger på måndagen, och på tisdagar slutar vi tidigt, resten av dagarna suger vårat schema. Skulle vilja sluta tidigt och ha den roliga lektionen mitt i veckan, det vore ju det bästa. Nej nu måste jag sluta prata om skolan, blir ju trött bara av att tänka på den ;) haha.

Alicia berättade idag att hon hade gjort ångbad för ansiktet, tyckte det lät som att det var värt att prova det, så det har jag gjort idag. Kan ju säga att det funkade riktigt bra. Man ska ju göra det ungefär en gång i veckan så det får nog bli så att jag gör det antingen varje söndag så att man är fräsch när en ny vecka, eller på fredagar så att man är fräsch inför helgen! ;)

Borde sova nu, men tror att jag måste kolla lite Grey's först så jag kan somna. :) Är lite tråkigt att sova själv.. ♥



imorn åker vi till Löa en sväng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0