städning är ett måste!

Imorn (eller idag) har jag bestämt mej för att försöka städa lite på rummet. Hade ju bestämt att när jag köpte ny byrå till rummet skulle jag få bättre ordning. De är ungefär 5 månader sen jag köpte byrån och de är fortfarande lika stökigt o rörigt. Har kläder och saker precis överallt i mitt pyttelilla rum. Plus att varje gång jag kommer hem från pappa eller Jimmy me min väska som är full med kläder är jag alldeles för lat för att orka packa ur den. Nästa gång jag ska använda väskan står den fortfarande på golvet o är inte uppackad, så då måste jag kasta ur alla kläder på golvet eftersom jag har bråttom o packa för jag ska nånstans. Och när jag väl kommer hem orkar jag inte städa upp kläderna heller.. -.-  Men imorn ska jag försöka få undan de mesta, och röja bland alla gamla onödiga saker som jag har.
Är jätte dålig på att slänga gamla saker som jag inte använder, så snart kommer mitt rum svämma över av gamla onödiga saker o annat skit! Men imorn är de dags att ta tag i de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0