tockisdag

Usch, sitter framför tvn o tjockar godis som fan. Pappa har ställt fram massa olika askar med supergod choklad, de kan man ju bara inte motstå! :o Kollar på Erin Brockovich, verkar rätt bra men kollar inte så noga så fattar inte så mkt.. Julia Roberts är iaf en bra skådespelare.
Åkte in till örebro en sväng på dan för att hälsa på farmor, som skulle gratta Matilda o pappa. Blev bjudna på jätte god mat, köttfärslimpa. Va in på telia också o skulle fixa abonnemang åt mej, men då skulle vi bli tvungna o skriva de på pappa eftersom jag inte är 18, o sen när jag är 18 o ska skriva över de på mej måste vi betala massa så de blev inget abonnemang än.. När vi kom hem från öre sjöng jag o Matilda lite singstar, vi va bäst! Matilda fick sms av Fanny, hon tyckte vi sjöng gulligt, HAHAHA! ironiskt.. Sen kom Camilla, Lina, Julia o Jakob hit. Firade Matilda, åt älgrullader o sen skit god tårta!
Riktigt trevlig dag.
Imorn ska jag in till Linde o kolla på volleyboll me mamma o Jocke, o först blir de lunch på restaurangen i arenan :) Ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0