trött

Sitter i Jimmys lägenhet just nu o är helt slut. Jimmy är påväg till Örebro men jag orkade inte följa med. Kul att det känns som man håller på o blir sjuk precis när sprotlovet börjar.. Fast har ju känt mej hängig i snart två veckor, bara konstigt att de aldrig vill bryta ut ordentligt.

I fredags va vi till Jakob för han fyllde år. Tjockade smörgåstårta som en galning, va så sjukt gott! Varför äter man de bara vid vissa tillfällen? Typ tre gånger om året eller nå sånt. Tycker man kan äta de lite oftare, de är ju så gott. Fast de blir ju inte lika gott om man äter de för ofta, men man kan ju göra de nån gång ibland iaf tycker jag.
Igår va de volleyboll som gällde, Linde mot Örebro, o Linde vann. Hade nästan vart pinsamt om dom förlorat, eftersom Örebro ligger näst sist i serien o Linde ligger trea. Efter volleybollen blev det bowling me pappa, Matilda, Jimmy, Lina, Julia o Camilla. De va rätt kul, men de gick skit dåligt. Hade vart roligare om de hade gått bättre. Matilda förlora o jag kom näst sist. Sen skulle vi fira pappa som har fyllt år. De blev grillat, potatisklyftor o fetaostsås. Bra idé av pappa som kom på att han skulle grilla. Fick nästan sommarkänsla fast de är så kallt ute, o gott var de!

Igår kollade jag klart på OTH säsong 7. Har inte hittat säsong 8 så jag kan inte ladda ner den än. :o Vet inte hur jag ska klara mej, Quinn o Clay blev skjutna i slutet av sista avsnittet så jag måste ju bara få tag på säsong 8 så fort som möjligt. Men medan jag väntar måste jag ju ha nå annat o kolla på, så nu håller jag på o laddar ner desperate housewives.
Nu ska jag sätta på "Remeber Me" medan jag väntar på att DH ska ladda klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0