..

Fredag idag och snart är lovet slut.. Känns ju inte så kul att beöhva gå till skolan på måndag.
Idag har jag inte gjort ett skit. När mamma kom hem från jobbet spelade vi lite kort. Jag kom iaf tvåa ;)
Ikväll har vi myst framför tvn med god mat o lite spel. Ganska mysigt, men kunde ju vart lite mysigare.. Imorn ska vi in till Örebro för att överraska farmor som snart fyller. Blir nog mat på nån grekisk restaurang. :) Efter de får vi se vad som händer..

Kan inte riktigt bestämma mej om jag ska sova eller kolla på Due Date nu.. Va skit trött när vi låg framför tvn o kolla, men nu är jag ju såklart inte trött längre. Kan ju iaf börja kolla på filmen o hoppas att jag blir trött då. :)

Kollade på "Love and other drugs" igår. Den va bra! :)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja vill med se Due Date.:)

2011-02-26 @ 03:02:57
Postat av: Josse

Okej :p

2011-02-26 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0