sjuk..

Kul att man blev sjuk igår.. Feber och massa. Riktigt bra start på sommarlovet. Min enda lediga vecka sen ska jag jobba sex veckor i streck, så det börjar bra. Men tur att jag inte skulle jobbat nu i alla fall. :)
Snart ska nog jag och Matilda kolla på lejonkungen. Hahahha. Kanske blir något gott till det också. :)

I fredags tog världens snyggaste kille studenten♥, och Rebecca. :) Så det blev en massa firande och massa mat, och senare på kvällen blev det Linde med Malin och Elin.
I lördags åkte jag och Jimmy till Löa för att vara med ute på flotten. Hann inte vara ute så länge innan det började blåsa och så, men när vi kom hem blev det bättre så vi fixade lite mat och sen åkte vi ut på flotten och grillade, fiskade och mös!♥ Och sen vaknade jag upp med feber och skit ont i halsen igår, så då hände inte spec mycket..

Ska försöka lägga in lite bilder ikväll från studenten och så, men får se om jag orkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0