är det fina vädret tillbaka nu?!

Vilken härlig dag! Sjukt varmt och ganska mycket sol. :) Hann sola lite när jag kom hem från skolan. Såg också att det verkar bli fint väder hela helgen. Känns ju inte helt fel när man har långledig.
Hade fysikprov idag, och jag tror det var längesen det faktiskt kändes okej på ett fysikprov. Men vågar inte hoppas för mycket, då blir jag så besviken om jag får ig.. Har även skrivit klart engelska uppgiften nu, känns bra att man har det avklarat. :) Så nu är det två prov kvar för min del. Förhoppningsvis får jag göra konstruktionsprovet imorn så jag får det avklarat också. Och sen har vi nog det värsta provet på tisdag, svenska.. Tror att det kommer bli jävligt svårt. Kunna analysera typ tusen olika texter, plus kunna en massa om romantiken. Tidsepoker och sånt skit är fan inte kul.

Nu ska jag hoppa in och duscha och sen ska jag försöka sova. :) Börjar kännas att det inte är mycket kvar av den här terminen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0