första dagen avklarad :)

Första dagen på praktiken är avklarad och jag kan inte klaga. Det har gått skit bra, och tiden har gått riktigt fort. Hela veckan ska jag få vara på samma ställe som jag ska jobba på i sommar så det är skönt att lära sej lite nu, så man kan lite sen i alla fall. :) Men är helt slut i kroppen nu, så jag ska vila och försöka plugga lite.
Den här veckan kommer gå fort! :)

Är faktiskt lite stolt över mej själv. I morse gick jag ut och gick. Igår trodde jag aldrig att jag skulle orka gå upp och gå ut och gå innan jag skulle iväg till praktiken, men jag gjorde det! :) Om jag orkar ska jag försöka få med mej Jimmy ut en sväng ikväll om han vill det. Hoppas det inte blåser för mycket då, är ju typ storm ute nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0