lyckad lördagskväll :)

Hade en superbra kväll igår med Linda och Jonas! Först färga Linda mitt hår, så nu är jag svarthårig. ;) skulle bli mörkbrunt men just nu är det svart haha. Men är ändå nöjd. :) tack så jätte mycket Linda!<3 sen kollade vi på en skräckfilm som var rätt dålig. När filmen var slut gick vi fram på löafesten. Det var riktigt kul! Synd bara att det började regna för då vart det ganska kallt. Men ändå en riktigt lyckad och rolig kväll! :)

Idag har jag inte gjort spec mycket. Pluggat, firat morsdag med fika på caféet och spelat volleyboll. :) lugn och skön dag. ;) men jag känner mej lite depp..

Kommentarer
Postat av: linda

ja det var kul :D <3

jadå varsegod det var bara kul :P fast det blev svart men det kommer bli bra :) <3<3

2011-05-30 @ 22:29:18
URL: http://lindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0