förvirrande

Bokade uppskrivning och uppkörning idag. :) Sen skickade jag sms till mamma och berättade, så svarade hon redan visste det för vi fick brev om det igår.. Så jaa, nu har dom blandat ihop mej med den där andra Josefine igen.. Jävla idioter! Fast dom tiderna hon hade verkade ju helt okej, så skulle gärna ta dom. Men måste ju ner och prata med dom om det, och se om det har blivit fel.
Dom är så dumma som inte kan ha ett bättre system och kolla personnumret ordentligt på varje person! Tror dom inte att folk kan heta samma sak eller?!
Förra gången jag var där nere skulle jag betala nån annans webtester också. Det kan dom ju glömma! Tycker dom borde kolla så det är rätt person lite noggrannare.
Jaja, vi får se hur det blir. Kan ju alltid hoppas att jag får dom där tiderna eftersom dom gjorde fel. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0