pussssss

Det är fan sjukt vad trött jag är nu. :s Slutade ju vid tolv idag och sen åkte vi runt lite. När vi väl kom hem var jag så trött så jag tänkte faktiskt sova lite, men sen skulle Jocke och Jimmy ut och åka lite så hängde med dom. Vill ju att det ska hända lite om dagarna i alla fall. :) Så vi åkte runt typ hela eftermiddan/kvällen och jag kände mej inte ett dugg trött. Sen vid åtta när vi kom hem blev jag plötsligt skit trött och fick sjukt ont i huvudet, skumt..

Hade jobbig idrott idag, precis som jag ville. :) Det enda jobbig var att jag fick skit ont i ryggen som vanligt.. Vi körde i alla fall flowin, nå skumt träningssätt som man tränar muskler som man inte brukar använda. Sen blev det ingen träning för Matilda var sjuk och då struntade jag också i det eftersom jag har så ont i ryggen..

Nu ska jag hoppa ner i sängen! Måste vara pigg imorn när det kommer massa folk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0