valborg

Väldigt dålig uppdatering dom senaste dagarna, men har inte orkat skriva nå.

Var på Boda Borg igår med mamma, Matilda, Jimmy och Jocke. Det var riktigt roligt, men är ju jäkligt jobbigt. Dom andra fick sej i alla fall ett riktigt skratt när jag skulle försöka vara spindel.. Tror aldrig jag gör om den banan. Fattar inte hur jag kan vara så sjukt osmidig. :o Jag kom ingenstans i det där jävla spindelnätet. HAHAHA!

Sitter och väntar på Jimmy nu, sen blir det fest. Hoppas det blir en riktigt rolig kväll! Börjar bli ganska taggad nu iaf :) Men vet fan inte vad jag ska ha på mej. :o Verkar inte ha nå bra kläder alls. Måste verkligen försöka gå ner lite i vikt nu för inga kläder sitter bra längre.. :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0