måndag

Va i Västerås hela dagen igår. Åkte vid 10 o kom hem vid hal 9 på kvällen. Men roligt va de. Käkade lite när vi kom fram, sen letade vi på "The Studio". Så medan Matilda o Signe skulle bli fixade o sminkade gick jag på stan lite. Hittade ett par nya jeans, svart från gina. Behövdes verkligen eftersom mina favoritjeans nyss gick sönder.. :( Sen gick jag tillbaka o kollade när Matilda o Signe blev fotograferade. Skit fina bilder blev de, men fyfan va dyrt de va.. :o
När vi kom hem från Västerås va älsklingen hemma! :) ♥

Idag blire att gå till körskolan efter skolan, måste ju börja plugga nu. Imorn är de ju en månad kvar tills man blir arton ju! :D sen stannar jag nog i Linde o sover här eftersom de blir lite sovmorgon imorn. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0