monday!

Första natten på Meritor är avklarad. Gick bra, men var väldigt lite att göra så det var lite små segt. Och sov som en gris när vi kom hem, så det verkar inte bli nå problem med det. Nu är det bara tre nätter kvar den här veckan. :)
Lite senare ska jag hem till Rebecca och kolla in deras nya lägenhet. Blir en myskväll innan jobbet. :)


Blev en del kläder från Örebro i torsdags när jag och Linda var där. Nya shorts och nåra t-shirtar som man kan ha till, och även en tröja och ett linne. Det ar riktigt kul! :) Och vi var faktiskt hemma innan marieberg ens hade stängt! ;)

Kommentarer
Postat av: Nora

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 00:48:02
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Josefine

Nej inte helt själv. En kompis hade ungefär lika så jag gjorde bara om lite färger och sånt :) Men headern har jag gjort själv. Tack! :)

2011-07-12 @ 01:28:49
URL: http://joossefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0