min helg

Har inte blivit nå bloggande alls i helgen. Har knappt vart hemma så jag har inte kunnat skriva. Men här kommer en liten sammanfattning av min helg.

I fredags hann jag bara hem och äta en sväng sen åkte jag och Jimmy till Löa för att sedan direkt fortsätta mot Västerås med mamma och Matilda. Där skulle vi gratta Marcus som fyllde 17. Fick våfflor eftersom det var våffeldagen, och en massa fika och god tårta. Vi sov kvar hos Jocke och igår var vi på en bilmässa, mest bara för att fördriva tiden liten innan vi skulle åka hem.
När vi kom hem från Västerås åkte jag och Jimmy direkt in till Linde igen och lite senare åkte vi in till Örebro. Åkte runt där inne hela kvällen. Var väl inte precis skit kul, jag fick skit ont i huvudet och det ville inte släppa fast jag tog tablett. Så jag var rätt seg och så i början. Men blev lite roligare sen när jag i alla fall vart och känna mej lite piggare och gladare. Kom inte hem förens kl 4 typ. Fast klockan var ju egentligen 3 men man ställde ju fram klockan en timme i natt så vi missade en timme.
Så idag har man vart riktigt seg. Sov länge och käkade frukost och tog det lugnt sen gick vi bort till Jimmys mamma och pappa. Har segat i soffan där hela dagen och nu är det dags att försöka ta tag i pluggandet när jag ändå har tid. Men känns roligare att spela the sims eller nå annat spel. Får se hur jag gör. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0