matteprov..

Försökt plugga matte nästan hela kvällen, men kan inte påstå att det har gått bra.. Känns inte så roligt med prov imorn, man har ju hunnit glömt hur man gör allting och man verkar inte komma på hur man gör när man försöker lära sej det igen. :s så vi får se hur det kommer gå. Hoppas på det bästa. Tog en paus i åliggandet ett tag också för att ta en skön kvällspromenad med mamma. Det var riktigt skönt, och nu ska jag fan försöka komma igång och ta mej ut på promenad oftare! Jag måste verkligen göra något, annars ser snart hela jag ut som en boll..

Imorn blir det bio med min snygging! :) FAST 5! :d

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hellu hellu ! :) Efter många om och men hittade jag låten på en tjejs blogg och kunde klicka mig vidare till youtube. Jag skickar länken till dig http://www.youtube.com/watch?v=Et7QjJ_x_aQ&feature=player_embedded#at=113

2011-05-18 @ 17:25:02
URL: http://momentwithout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0