slapptorsdag

Riktigt härlig dag idag. Inte gjort ett skit mer än hjälpt mamma att packa lite och städa iordning lite här hemma. Vart ensam hemma nästan hela dagen också, skönt det. :)
Mamma och Matilda åkte till Kloten vid fyra tiden, skulle egentligen också följt med men har engelska nationella imorn. :( Så lär gå på det, och sen åker jag och Jimmy upp dit när vi har slutat. :) Så det kommer bli en riktigt mysig helg med kusinerna. :)

Börjar bli lite uttråkad nu, kollat på the hills i typ två timmar. Sitter ensam och väntar på att Jimmy och Tommy ska komma och hämta mej, men dom är ju inte snabba.. ;) Hoppas dom kommer snart för jag vill inte komma till Linde för sent, tänkte faktiskt försöka orka mej ut på en liten promenad när jag kommer dit. Hoppas jag får med mej Jimmy också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0