tuesday

Idag var inte precis en härlig dag, som vanligt med tisdagar. Och känns ju inte bättre nu. Känner mej nästan lite grinig, men beror nog på att jag troligtvis är trött, och så börjar jag kanske bli lite nervös fast jag inte känner det själv. Imorn gäller det ju! Efter skolan idag blev det i alla fall mat på Bellas med Matilda och Jimmy. Bästa maten! Och efter det gick jag och Matilda till iis och kollade lite innan träningen började, och ÄNTLIGEN hittade jag en bra skinnjacka. :) I alla fall något att vara glad för. :)

Nu ska jag ta och kolla på minst ett avsnitt av The Hills, och sen ska jag nog försöka att inte somna för sent ikväll..


Håll tummarna för mej imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0