dålig

Blir så trött på mej själv att jag aldrig kan göra som jag har tänkt.. Slutade tidigare än vad vi egentligen skulle idag o då tänkte jag att jag skulle gå hem o plugga o göra klart labbrapporterna men nej, inte orkar jag göra klart de. Blir väl ett ig i fysik ist bara för man är så slö. Måste verkligen försöka göra klart skiten i helgen men så blir de säkert inte. Är så sjukt trött på skolan o allt jävla plugg, skönt att de snart är lov så man får komma ifrån de i några veckor.
Träningen idag gick iaf mycket bättre! Bara lite jobbigt när man har sån sjuk träningsvärk i magen så man knappt kan röra på sej, men roligt vare. Kul att de är en träning till nästa torsdag också. Trodde sista träningen va idag men nu hinner jag ju va me på en träning till innan vi åker. De är riktigt kul, o de känns skönt o få röra på sej lite också för de behövs verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0