måndag

Blev hockey me Rebecca igår på eftermiddan. De va riktigt kul, blev mycket skratt! O Linde vann faktiskt, måste vart för att vi va där ;) sen blev de mys framför tvn me glögg o pepparkakor o annat gott hos Jimmy

Nyss vart på lucia i skola, nu sitter jag på webdesign o inte gör nå alls.. Efter skolan blir de hem till mamma en sväng sen fram o kolla på löaskolans lucia. O förhoppningsvis hinner jag kolla lite mer på kläderna som ska me till Thailand. Känns som hela den här veckan kommer bli stressig.. Idag hinner jag bara hem en snabbis, imorn ska vi till Storå o ta spruta sen hem o packa ihop saker tills friluftsdan på onsdag som inte alls känns spec lockande. På onsdag o torsdag måste jag hinna skriva labbrapporter och plugga till fysikprovet på fredag, o på torsdag är de träning också. Vet inte när jag ska hinna packa allt, för de känns som att de är fullt upp i helgen också. Får kasta ner allt lite snabbt på söndagkväll eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0