skit vader

Haft regn i tva dagar nu, och ska aven bli de imorn pa nyar.. Inte sa kul, men kunde ju vart samre ;) Och jag ar typ den enda av oss som inte fatt na farg alls. Kanns sa lagom kul. Har jag tur kan man kanske iaf nastan se bikinilinjen nar jag kommer hem. ;p
Men dom andra dagarna har vi iaf haft superfint vader me massa sol o skit varmt! Nastan lite skont me regn som svalkar lite, men bara NASTAN.
Imorn ar de nyar o de firas pa Koh Lanta. Pa sondag aker vi vidare mot Phi Phi, sa hoppas verkligen pa fint vader da.
Igar akte vi pa en liten tur runt har pa Koh Lanta eftersom de va daligt vader o inte fanns sa mkt o gora da. Va till Lanta Old Town o kollade en snabbis o sen akte vi upp pa ett berg dar dom har en restaurang med jattefin utsikt. Synd bara att de va daligt vader for de va inte lika fin utsikt da. :( men haftigt o se anda.
Ska forska lagga in lite bilder sen men far se nar jag orkar o har tid.
Nej nu ska jag nog ga o sova borjar bli trott, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0