tisdag

Hade nationellt prov i matte c på förmiddan. Skit svårt, men hoppas jag får godkänt iaf. Vart helt yr i huvet av allt tänkande. Efter skolan åkte jag till Storå för att ta spruta. Gick bättre den här gången, gjorde inte alls lika ont som sist. Lite konstigt att jag höll på o svimma förra gången, kan ju nästan säga att jag är van o ta sprutor, har ju gjort det ett antal gånger för allergin. Fast allergisprutorna gör ju inte nå ont alls o den här sprutan gjorde skit ont, så måste vart därför jag blev så dålig första gången. Om fyra månader måste jag iaf dit igen för o ta sista sprutan, skönt att det bara va tre st.
Hade tänkt plugga lite fysik eftersom de är prov på fredag, men är helt slut. Får se om jag orkar plugga lite senare när jag har lagt mej i sängen. Kommer säkert inte bli nå plugg ikväll o säkert inte imorn heller, så de blir väl säkert som vanligt att jag får plugga som en jävla idiot dan innan. Så jävla dålig på o plugga..

6 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0