2 dagar kvar!

Har vart till skogen en sväng idag o hämtat julgran, den ska kläs imorn så att jag hinner va me o göra de också. :) Ska även ha lite julmys o jag ska få lite julklappar o vi ska äta gott o så imorn, med mamma, Matilda, Mormor o Gunnar. Fast nästan hela dan lär gå åt till att packa färdigt, känns inte alls som att jag har kommit så långt som jag borde. Jag kan verkligen inte göra saker i tid, är alltid ute i sista minuten o fixar saker.. Måste försöka lära mej o börja i tid o kanske till och med göra klart saker ett tag innan dom behöver va färdiga..
När vi hade kommit hem från skogen gjorde vi lite mat, sen gick vi in o bakade julgodis hos Rebecca o alla. Har haft riktigt kul, skrattat så jag kommer ha träningsvärk i magen imorn. Och allt godis blev skitgott! Synd att man inte är hemma o får smaka när allt ska ätas upp. Men blir väl massa gott till julen nästa år också, klarar mej nog utan ett år iaf.
Nej nu ska jag sova, måste ju upp o packa imorn så jag blir färdig nångång. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur tusan har du gjort högt upp där det står josefine typ :P jag försökte men min blir bara på halva typ en liten bild. jag vill också ha över hela :P <3

2010-12-19 @ 10:00:07
Postat av: Josse

Haha jag är inte riktigt säker men man kan typ ändra storlek :) är inte så bra på sånt, fråga nån som är duktig som kan hjälpa dej annars :) haha <3

2010-12-19 @ 14:33:44
Postat av: Linda

okej får göra det :P <3

2010-12-19 @ 17:25:54
URL: http://lindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0