städat hela kvällen!

Usch, är helt slut nu. Har städat och plockat och fixat i köket och på lite andra ställen tills på fredag. :) Så nu är det i alla fall lite rent och inte så himla mycket saker över allt. Och alla bord och stolar är fixade nu och det borde finnas platser till alla. :) kommer kanske runt 25-30 st om alla kommer. :)

Imorn är det redovisning på engelskan.. :/ usch känns inte för roligt. Måste ju prata i minst 3 min så hoppas jag inte pratar för fort så det inte blir tillräckligt mycket. Och efter det blir det lite idrott, hoppas på en ganska jobbig idrott eftersom det var längesen jag rörde mej nu känner jag. Sen blir det Örebro med älskling, men får inte veta vad vi ska göra! :@ Är helt tokig, och nyfiken! ;) Får hoppas det inte är något allt för jobbigt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0