efterlängtad!

Idag kom äntligen lönen! Kan inte klaga. :) Men vill göra så mycket för pengarna. Måste spara lite till studenten. Men så vill jag köpa massa, typ en juicecentrifug (stavning?) och kanske lite kläder, plus att jag vill åka och storhandla en massa mat och sånt, men finns ingen plats att göra av allt. Och så vill jag göra en tatuering.. Och så måste jag ju ha lite pengar till bensin och till fest och sånt. Så får se hur mycket av pengarna jag kan använda. Tycker själv att jag är ganska bra på att spara (a'

Idag är det nog tvättning, städning och diskning som gäller, hoppas bara att Jimmy orkar för jag vill inte hålla på själv. ;)
Det är i alla fall något som verkligen behövs! Och så måste vi verkligen tvätta våra mattor snart för det börjar bli lite tråkigt att inte ha några mattor..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt med lön! :) Önskar jag med fick en. Hahah!

Du, tatuering.. Det vill jag med. :D

2011-08-25 @ 17:40:16
URL: http://rebeccaahlberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja men du fick väl en lön får nån vecka sen när typ ingen annan fick? ;)

Vi gör det tsm snart tycker jag! :D

2011-08-25 @ 19:09:39
URL: http://joossefiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa jo det är ju sant men kan ju säga att det var inte mycket att hänga i julgran! Den är slut räckte inte mer än till hyran. :)

2011-08-25 @ 20:53:23
Postat av: Josefine

Okej surt :/ Jag hoppas att jag klarar mej på det här ett tag nu me tanke på att jag inte får mer än 1000 i månaden sen xd men borde ju räcka ett tag :)

2011-08-25 @ 22:14:39
URL: http://joossefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0