great!

Disken och tvätten är nästan avklarat nu. Men städningen verkar det inte bli nå med för Jimmy ville inte städa och jag tänker inte göra det själv. Plus att mitt huvud värker som fan! Fattar inte varför det blir så jämt efter skolan.. :s
Så eftersom det inte blir nå städning så ska jag nog inte göra ett skit, kolla på nån film eller nå kanske. Ska nog ta och göra några av psykologifrågorna också så man har det gjort. Vore ju nice att bli av med det.
Imorn har vi sovmorgon! Så jävla skönt, och så slutar vi tidigt och det är ju perfekt för sen måste jag ju hem och göra mej iordning och så eftersom jag ska till Nora! :D

Hoppas på att det här blir en toppen helg! Nora imorn på noramarken och hotellet där, och sen på lördag blir det satin med Jennica. Mohombi spelar då! Borde bli grymt!



Kommentarer
Postat av: JOhanna

Haha nykter bild... :')

2011-08-28 @ 19:24:11
Postat av: Josefine

Absolut! ;)

2011-08-29 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0