gott med grekiskt

Varför går jag runt o är deppig o känner mej ledsen hela tiden? :( Kan inte nån bara komma o göra mej typ superglad, och göra nå riktigt kul me mej!
Vart i Örebro idag för att gratta farmor. Åt på grekiska kolgrillsbaren, absolut en restaurang jag kan rekommendera. Super god mat, och riktigt mkt mat fick man också! :) Kul att få träffa farmor också, blir ju inte så ofta.. :/
Sitter o kollar på tv nu, men ska nog fan snart gå o lägga mej, är ju helt slut.. O imorn bär de av mot Västerås, blir nog lite shopping för min del medan Matilda o dom ska fotograferas :) Sen hoppas jag verkligen att Jimmy kommer hit imorn kväll, har ju typ inte träffats på hela lovet.. :( ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0