otursdag?

Den här morgonen har verkligen inte börjat bra. Först ringer klockan 20 över 6, fast jag vet att jag ställde klockan på 20 över 7. Så jag stängde av den och sen slog jag på den igen så att den skulle ringa 20 över 7 istället. Men nej, det gjorde den ju såklart inte! :@ Men som tur var så ringde Jimmys klockan halv 8 så man vaknade ju i tid i alla fall.
Sen när vi är påväg till skolan så stannar bilen. Precis längst fram vid rödljusen också.. Och ingen jävel fattar att dom måste köra om för att vi inte kommer någonstans. Höll fan på och bli tokig där, ingen fattade ju ett skit. Och tog typ flera år innan nån kunde komma och hjälpa oss också. Men jaja, nu är jag i alla fall i skolan. Får se hur dagen slutar. Kommer väl krasha körskolans bil sen när jag ska övningsköra också. (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0