humöret på topp..

Humöret har nästan vart på topp hela dagen, tills typ fyra när jag märkte att mitt kort inte funkade och jag började bli riktigt hungrig. Plus att det inte skulle bli nån bio.. Ovanligt att jag blir grinig när jag är hungrig, nej! Fixade i alla fall pengar och gick tillbaka till ica för att betala. Tänkte att jag i alla fall skulle prova om kortet funkade, och ja men såklart så funkar det! Blir så irriterad att det inte funkade direkt..
Nu ska jag ta mej ut på en promenad, orkar inte bara sitta inne här och glo, men orkade inte följa med Jimmy till Frövi heller för jag känner att snart är jag skit hungrig igen och då är jag nog ändå inte så rolig att ha med för jag är bara grinig i alla fall. Så nu när jag ändå inte har nå annat att göra så tar jag fan en promenad! Hoppas att humöret kan bli lite bättre igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0