niiice

Den här dagen har gått riktigt fort. Var till skolan i typ två timmar och gjorde knappt ingenting. Sen hämtade mamma mej, vi åkte och handlade och sen hem och gjorde mat. Efter det åkte vi till skogen en sväng och bar lite ved, men var inte där så länge för det var så sjukt varmt. Sen hem och duscha och sen tog vi en tripp till Allmänningbo för att hämta Matilda, och jag fick övningsköra det sista. ;) så även om dagen har gått fort så har den i alla fall inte varit tråkig. Och imorn slipper vi sitta i skolan hela jävla dagen för vi ska tydligen till Stockholm på uf-mässa. Hoppas det inte blir för segt, men är mest glad att jag slipper mördar-tisdag så det blir nog inte så jobbigt imorn. :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0